1Uykusuzanneee lala_666 son 33 gün diyor uygulama🤭 hastane çantamız kıyafetlerimizi dün hazır ettik kenara koydum. Bu günde ufaktan temizliğe başladım temizlik bitince bende buzluğa birşeyler hazırlamayı düşünüyorum.
isimsiz19 lala_666 son 20 diyor bizede uygulama cuma kontrolüm var çatı muayenesi yapılacak çok heyecanlıyım hayırla sağlıkla kolaylıkla kavuşalım hepimiz🤍🙏
minnosss58 lala_666 hastane çantam hazır heran gelebilir korkusuyla ve ağlamaklı geçiyor günlerim yazarken bile ağlamam peki.. 🥲
lala_666 minnosss58 yaa kıyamam canım benimde hastane çantam hazır bir tek bu gün biberonun kyantıp koyu am çantaya falan kızım var onun için de yemekler hazırlayıb buz dolabına atıyorum az az Ben gidince rahat olsun diye bu gün sarma yaptım şimdilik🥹
lala_666 1Uykusuzanneee program bana da 30 diyor 😄 Ben ayın sonu kontorle gidicem Nisanın 3,4 gibi sezeryan olurum diye düşünüyorum
ftmnr05 lala_666 henüz gününe karar vermedik ama 39 da alırız bir aksilik olmazsa dedi doktorum. Şuan 36+2 yarın kontrol var bakalım ne diyecek bende merakla yarını bekliyorum. Belki süreci bilmekte beni strese sokuyor olabilir🤷🏻♀️😝
lala_666 ftmnr05 1 haftaya sezeryan olurum diye düşünüyorum bakalım 30 kontrolüm var bakalım inşAllah Rabbim yardımcımız olur🤲☺️
lala_666 isimsiz19 hayırlısı olsun inşAllah gülüm benimde müaiynem var bu ayın 30 u bakalım ne olucak🫠🥹🤲
isimsiz19 lala_666 of çok heyecanlı ya ne zaman doğacak nasıl bişey olucak🥹🤍 Herşey hazır hastane çantası kıyafetleri birtek valize yerleştirmek kaldı
elifayaz112_ lala_666 benim çanta hazır kıyafetleri de dolaba yerleştirdim ama ben hazırmıyım onu bilmiyorum 🥰🤭