YavrumAnnem Kizlar 33 haftalik hamileyim 20 gun önce gittigimde bebek 1600 grmdı dun gittiğimde 1679 olmus hic almamis cok korktuk kilo almasi icin napabilirim napabilriz var mi bi fikriniz doktor sadece süt yoğurt yumurta vs vs dedi. Bunun icin yapilmasi gereken baska seyler var mi lütfen yazin bekliyorum:((
Busekaratas YavrumAnnem kahvaltıda yumurta tüketin mutlaka , kuruyemiş ceviz ara öğünlerde bol süt yoğurt bide kaşar peynirle muz ( ama muz kabızlık yapabilir kendinize göre ayarlayın ) uyurken de daha çok sola dönük yatmayı deneyin bebeğin en iyi geliştiği oksijeni aldığı pozisyon ☺️ 34 ten sonra dahaok kilo alıyolar ama telaşta yapmayın 🤗🙏🏻
Sedaahmet YavrumAnnem ben hergün muz, bi avuç cerez, hurma, meyve ve 1 kase yoğurtu hergün yiyorum. Süt içemiyorum midemi bulandırıyor. Bebegimin kilosununda iyi olduğunu sòyledi doktor. Sende bunları dene bi bence. Ceviz ve kuru üzümde yiyorum.
YavrumAnnem Handeli Busekaratas ilk bebeğimi kaybettim o yuzden cok korkuyorum :((( teşekkür ederim bilgiler için