16+6dayım . Geceleri dişim ağroyor ama şiddetli değil sadece enfeksiyondan tedirgin oldum. Dişçiye gittim çekmemiz lazım enfeksiyon oluşabilir, ama seni doğuma kadar götüredebilir bi şey diyemem dedi karar senin dedi. Çek dersem de doktrumdan kağıt götürmem lazımmış. 2-3gün antibiyotik de kullanmalısın dedi, sizce ne yapmalıyım?? Çektirmek çok riskli mi?