Merhaba güzel hamileler ve anneler , size bişey sormak istiyorum .
İlk kızımda hiç doğum sancım olmadı su sızıntısı olduğu için doğuma alınmıştım 34+5 haftalıkken o yüzden hiç sancı nedir bilmem sadece suni sancıyla normal doğum yaptım.
Şimdi 35+4 haftalığım ve ⅔ gecedir rahmimde bir baskı ve ağrı var ama baya baya oluyor karnım taş gibi oluyor bebeğin hareketlerini takip ediyorum ama ağrı baya oluyor ve vuruyor bu doğum sancısı mıdır ? Beni bilgilendirir misiniz , bu konuda ? 33haftalıkken nst de sancım çıkıyordu ama hissetmiyordum şimdi baya ağrı olunca acaba diyorum bu sancı mı resmen. Bugün de akşam Zeynep kamilde randevum var doktora da söyleyeceğim ama ilk sizden bilgi almak istedim