Günaydın arkadaşlar diyetle beraber şekerim düştü eskiye göre genelde açlık şekerlerim 100 ve üstünde çıkıyor dün sabah 100 çıktı bugün sabah 119 çıktı listeme de uyuyorum tokluk şekerlerim ise verilen değer aralığına göre normal çıkıyor bu durumu yaşayan var mı