16+4 den merhabaa herkese bende çift yumurta ikizlerim var inşallah çok erken doğum olmaz küvez olayı beni korkutuyor onları bırakıp gitmek zor gelir biri erkek fakat diğerinin henüz cinsiyetine net bişey demediler kız olduğunu düşünüyorlar mide yanmalarınız var mı veya oldu mu bu haftalarda geceleri midem yanıyor süt içiyorum akşamları genelde biraz rahat oluyor önerileriniz var mı ?🫶🏻🩷