Merhaba kızlar 30. Haftadayım aylardır geçmeyen vajinal akıntım var kötü kokulu resmen kendimden nefret ettim. Devletin zaten umrunda değil normal diyip donaxyl yazıp geçiyor. Özel de Dr yıkama yaptı flora düzenleyici verdi en son çare başka bi tedavi yaparız dedi. Benim sinir olduğum şey çoğu Dr “çok önemli, erken doğum olabilir ya da enfeksiyon bebeğe ulaşabilir, doğumda bebek enfekte olabilir vs vs” derken devlettekiler niye böyle rahat. Ve korkuyorum bebeğin suyuna plesentasına etki eder diye yada doğumda gözüne gelir vs vs. Yaşayan var m