Blackwind Zonguldak kadın doğum hastanesinde gamze çiçek tayin istemiş gidecekmiş heralde ben ona gidiyodum kontrollere şimdi napcam bilmiyorum zonguldak’ta olan bilgisi olan var mı bu konuda kesin mi bu durum
dderya67 Benim doktorum bar Level’de Selen Hoca. Çok çok iyi. Uzun uzun sizi dinliyor, açıklamalar yapıyor. Telefon numarasını veriyor acil durumlar için. Ben sonunakadar ondayım inşallah. Devlette de Begüm Hanım iyi diye duydum.
Blackwind dderya67 Gizem öztorula gidicem sanırım kendi doktorumla son kez gitmeden bi goruscem ondan sonra gizeme devam ederim artık
Blackwind Sevdaak1 gamze hoca gitti Bolu’ya tayin istemişti tamamen gitti artık randevu yok o yüzden bende geçen hafta son kez gittim işte 30 mart son randevu tarihiydi daha da açılmadı gittiği için
Blackwind Sevdaak1 evet onu bende gördüm ama muhtemelen yanlışlıkla açıldı randevu çünkü son randevusu 30 martti gittiğimde kendisi de söyledi bu son randevu günüm diye