Svdsvd Ben 30+5im ama erken doğum riskim var yalancı sancılarım başladı. Benimki bebek hareket etmese bile yavaş yavaş toplanma gibi başlıyor karnımın bi' tarafı yumru olmuş gibi kaskatı kesiliyor 30-40 saniye sonra yavaş yavaş açılıyor. Sonra 2-3 dk sonra tekrar giriyor aynı şekilde sonra saatlerce bazen günlerce olmuyor. Gerçek doğum sancısı biraz daha düzenli olmalı diye biliyorum. Yarım saatte bir sonra 15 dkda bir sonra 10, 5 öyle diye biliyorum tabi en doğrusunu doktorunuz bilir🙄