Canım karın şişmesi kişinin vücüduna bağlı olarak değişiyor genelde. İlk 3 aya kadar zaten şişlik olsa bile bebekten kaynaklı değil, sindirim sorunları gaz vs sebebiyle şişiyor. Benim ilk gebeliğimde de ilk 2 aydan hemen şişmişti (utanıyodum) şimdi 3. Ayı bitircez inşallah yine karnım var 🤭 hatta sabahları 2-3 aylığız akşam yemekten sonra 5😂