dyggysy Kızlar merhaba, doktorum 16. haftada çağırdı rahim ağzına bakacağını söyledi bu rutin bir kontrol mu? Bende tedirgin oldum birde karından mı bakılıyor inşAllah tertemiz çıkar 🥹🤲🏻
Melike3506 dyggysy bana ilk 25. Haftamda bakılmıştı doktor artık rahim ağzı uzunluğuna da bakmamız lazım demişti alttan bakılmıştı
buketdeniz19 dyggysy karından bakılıyor canım benim doktorum karından bakmıştı bakmaları çok iyi bişey eğer kısalık varsa hemen önlem alınıyor o yüzden bana da 2 kere baktı bundan sonra her gittiğimde bakıcak
Bebekkuzu dyggysy bana vajinal bakmıştı 16 dan sonra ortaya çıkıyor varsa demişti ki çıkmadı bir şey çok şükür perinatologa gidiyorum bu arada normal bir şey bakması yani
umayala dyggysy erken olsun daha iyi. Benim de doktorum 16 19 arası bakmıştı ve kısa olduğunu öyle tesbit etti. Tedbir alırsınız en azından.
dyggysy umayala çok teşekkür ederim doğru doğru haklısınız ah şu hamilelik dönemi hep bir endişe hali 🥹
dyggysy buketdeniz19 çok teşekkür ederim inşAllah her şey yolundadır hamilelik sürecini kolaylıkla geçiririz inşAllah 😍🥹🤲🏻