Güzel anneler sakin olun hepiniz şu an burda birbiri için yardımcı olan destek olmaya çalışan kişiler ve harika annelersiniz 🥰 doğum şekli anne yapmaz her doğuran anne olmuyor malesef, Rabbim herkesin doğumunu kolaylaştırsın 🤲😍 ıy kötü bir sürü doğum hikayesi duyuyoruz kimisi vajinal doğumu kolay atlatıyor kimisi sezeryanı bu bedene göre değişiyor. Elbette imkansız değil yaratılış o şekilde yaratılmış herkes normal doğurabilir ama sonuçtan ziyade süreç de önemli, Allah korusun kalıcı bi sürü sorun yaşayan insanlar olabilir ( her iki doğum için de geçerli) o yüzden bebeğiniz ve sizin için en kolay uygun olan neyse onu tercih edin👌😍 ben de şu an ssvd düşünüyorum ama şartlar uygun olursa tabiki olmazsa zorlamanın bi anlamı yok diye düşünüyorum. Sağlıkla gelsin bebişler🤲🥰