Elfidanur ilkannelik1 evet sancıdan yana korkun olmasın neden bılıyormusun biranda gelmıyor yavaş yavaş en son doğum geldıgı an ıkınma ıstegın olduğu an korkma yanı ınsn brbegını kucağına alınca unutuyorsun bırdaha yaşasam dıyorsun 😍
ilkannelik1 Elfidanur inşallah açılma zamanında olur ilk olunca uzun sürüyormuş çok ağırlaştı ayağını dayıyor mu dikiyor mu ne nefes aldırmıyor o yüzden istiyorum aslında birazda🥲
Mihrasina_ ilkannelik1 37 de bana sıyırma yapıldı ve o işlem yüzünden travma yaşadım normali doğuramadım sezeryan oldum ben tavsiye etmiyorum