Sevdaninmucizesi üzülmeyin doktorlar öyle söylüyorlar ayrıntılıda bizim sol taraf 8.50 ydi aynı sana dedikleri gibi takip edeyim dediler uyuyamadım güverdiğim başka bi doktora gittim 1 hagta sonra o baktı bu değeri nasıl bulmuş bi sıkıntı göramiyorum dedi cihazı yassı da tutmuş olabilir bunlar sıkılcak şeyler değil dedi diyelim ki sıkıntı var zaten anne karnında bişi yapılamaz 13 le bebek doğurttum ameliyatta olmadı beyin cerrahında gözetimde sadece dedi..ondan sonra çok rahatladım 2 hafta sonra kendi doktoruma gittim 8.50 6.30 a düşmüş zaten sıkıntı yoktu takip edelim demiştik dedi..sizde canınızı sıkmayın hem olsa da sizin yapacağınız bişi yok hem de doktorlar boşa korkutuyorlar sizin rakam çok yüksek gelmedi bana