Kızlar başlıkta belirttiğim gibi aslında 27 haftalık olmuştum ama dün kontrolüm vardı gittim 2 hafta önde 29 haftalık görünüyor dedi böyle olup erken doğum yapan varmı aranızda çünkü ben stres oldum iyi bişi mi kötü bişi mi şeker yükleme testi yapmayı düşünmüyorum doktorumda istemiyorsan yapma ama diyet vereyim dedi hamur işi ekmek kes tatlıyı azalt dedi ama zaten az ama sık yiyorum bilemedim stres oldum 🫤