deletedmom43191 sedanr20 malesef orası daha yeni açıldığı icin yapılmıyor cerkezde ise ameliyathane tamiratta oldugu icin normal olduğum olabiliyo
asmin_12 sedanr20 bizde kapaklıdayız ama hiçbir bilgim yok gebelik kontrolüm için çeekezköye gidecem ama hangi kadın doğum iyi onun hakkında da bir bilgim yok gidip memnun kaldığınız bir doktor varsa yazarsanız sevinirim sevgili anneneler 🥲
sedanr20 berivanalii evet bende kontrole gittiğimde öğrendim hastane değişikliği yaptım yatış yeri yokmuş sezeryan için
deletedmom43191 sedanr20 cok sacma hiçbir duzen yok orda sadece muayene yapiliyor niye yataklı servisler yok dogumhaneler yok anlamış değilim