İyi geceler kızlar 37+6 haftamdayım ve ilk gebeliğim. Ne suyum geldi ne nişanım. Ama saat 01.10 geçeden beri kasıklarıma ağrı giriyor belden vuruyor birde. 2 dk ağrı geçiyor sonra yaklaşık 1 dk ağrı sürüyor. Bazen 3 dk ağrı olmuyor bazen 1 dk ağrı olmuyor. Hani böyle anlatılanlar gibi yarım saatte bir gelen ağrılar değil düzenli olarak 2 dk da bir 50 60 saniyelik ağrılar. Regli ağrısı gibi. Daha önce de kasık ağrılarım oluyordu ama cok cok nadir asla sancı mı bu be dediğim derece de olmamıştı. Pelvis kendini doğuma hazırlıyor der geçerdim bu ağrı düzeni yaklaşık 2 saattir sürüyor. Yürüdüm geçmedi su içtim geçmedi ılık suya girdim geçmedi. Sizce doğumum başladı mı dersiniz? İlk hamileliğim olduğu için hiçbirşey anlamıyorum çok çok dayanılmaz bir ağrı değil ama ağrı eşiğimde yüksektir. Sizce nedir durum yalancı sancı mı dersiniz buna yoksa doğum başlamış mıdır🥹🤲🏻