Arkadaşlar birşey danışacağım sizlere. Reglim olması gerektiğinden 3 gün önce geldi ve resmen yerleşme kanaması gibi pembe kahverengi sulu bir şekilde geldi 2. Gün biraz daha fazla geldi fakat 3. Gün bıçak gibi kesildi. Bugünde peçeteyle silince pembe ve kahverengi lekenme olarak geldi. Karnım ara ara ağrıyor test yapmaya korkuyorum bu tarz hamile kalan oldu mu ?