Merhaba buraya yazmam saçma ama başvurmadığım yer kalmadı kırıkkalede yaşayan hanımlar benim 1 haftadır köpeğim kayıp çipli bir köpek cinsi pekinez beyaz bir köpek ismi casper ismini biliyor kuyruğunda kırıklık var gebeyim 1 haftadır yemeden içmeden kesildim resmen çipi üzerinden kayıp başvurusu da yaptım adliyeye de başvurdum kayıp ilanları da verdim fakat hala bir sonuç yok ortada burada kırıkkalede olan bir çok kişi var parkta sokakta gören bir kişi olursa lütfen burdan yazsın başka çağrem kalmadı