ecemk94 Pozitif negatif yok arkadaşlar. Herkesinki kendine özel bence. Asla okuduklarınıza aldanmayın kendi modunuza bakın 🤗
ecemk94 badhomian ben sezaryen oldum. sadece dikiş ağrılarım var onun dışında iyiyim. Ama ağrıdan dolayı epeyi ağladım.
ARYa143 ecemk94 hayırlı olsun canım, merak etme ilk 10 günden sonra daha iyi hissedeceksin inşallah🤲😊 bol bol kahve iç ve mutlaka sıvı ağırlıklı beslen Allah bağışlasın 🤲🥰