En son 19 ocakta adet gördüm yumurtalamam şubatın ilk haftasına denk geldi denedim dahada adet görmedim 2 ay oldu neredeyse normalde düzenli olurdum kadın doğuma gittim negatif çıktı ilaç ve fitil verdi 10 gün içinde adet olursun dedi daha hızlı olmak için ne yapabilirim böyle durum yaşayan oldu mu şuan adet sancısı gibi ağrım var