aysenurersonmez Kızlar doğum yaptıktan sonra verilen kan ilaçlarını içmesek nolur ben içemiyorum bıraktım bırakıp da zararını gören varmı
AygyulSina aysenurersonmez demir iceren meyve sebze yiyebilirsin ben cok meyve suyu ictim demirden zengin olan ve icmeme gerek kalmadi tahlillerim normal cikti
Deletedmom277 aysenurersonmez Kan ilacı kullanılması gerekiyor yeteri kadar kan kaybediyorsun kansızlık olmasın ve kafanıza göre bırakmayın lütfen
Rabia12 aysenurersonmez ben hiç kullanmadm iki ay sonra kan tahliline gittiğimde değerlerim gayet güzel çıkmıştı ilac yerine pekmez fln çok tükettm bi de beslenmeniz düzgün olursa bence çokta gerek değil