Selam kızlarr normalde adetim 14 martta gelmesi gerekiyordu ama 5 gün gecimeli oldum 19 martta geldi tam anlamıyla yani adetlerim hep düzensizdir ama normalde hep 2 gün yoğun olur 3. Gün azalır 4. Gün biter ama bu sefer çok şaşırdım ilk defa adetim bittiği halde lekelenmem devam ediyor kahverengi akıntı oluyor sildikçe açık pembe kan geliyor damla damla hala bitmedi böyle bir durum yaşayanınız varmı ?