Merhabalar, az önce duştayken vajinaya yakın bir yerde sivilce vardı sıktım biraz kanadı. Duştan çıkmaya yakın ise yerde turuncumsu bi akıntı gördüm ama lensim olmadığı için net de göremedim kıvamlı mı kan gibi mi emin değilim. Sonrasında peçeteyle kontrol ettim herhangi bir akıntı, kanama yoktu. Ama nişan olabilir mi diye korktum çünkü minicik sivilceden o kadar kan görmem diye düşünüyorum 🥲 herhangi bir şikayetim yok. 2 hafta önce kontrolüm vardı doktor erken doğum riski yok, rahim ağzı 40 mm gayet iyi demişti. Yine de nişan olabilir mi? Randevum normalde haftayaydı yarına almalı mıyım? 🥹