Merhaba analar ve ana olacak bacılarım 🙃 Normal doğum yaptım 38 gün oldu. 1 haftadır vücudumun çeşitli yerlerinde kaşıntı, kabarma ve hafif morarmaya benzer lekeler çıkmaya başladı. Acile gittim doktor travazol stillex ve zyrtec yazdı. Mantar ve alerji gibi gözüküyor dedi ilaçlar fayda etmiyor gibi. Bu sefer randevu aldım cildiyeye gittim. Onlar da bir çeşit kurdeşen dedi. Sadece zyrtecin muadilini yazmışlar. Ama ilaç fayda etmiyor gibi ve çok kötü kaşıntılar var. Hemen geçen bir şey de değil sanırım. Sizde de böyle cilt hastalığı oldu mu, ne ilaç kullandınız veya nasıl iyileştiniz ? Acil yardıma ihtiyacım var. Kocaeli de oturuyorum doktor önerisine açığım🍀