Kızlar sünizit, migrenim var 2 gündür kıvranıyorum ağrıdan miğdemi ve tansiyonumu tetikliyor gün içinde ayağa kalkamaz hale geldim Parol veya benzeri ilaçlar daha çok migdemi bulandırdığı için içemiyorum ki normalde de bana faydası olmuyor uyumak karanlıkta kalmak iyi gelir dedim ama nafile daha da arttı ne yapıyorsunuz? ne yapmalıyım? hastaneye gitmeli miyim? başım çok dönüyor ağrıdan ötürü bayılacak gibiyim☹️10+0 haftamdayım birşey yapıyorlar mı gitsem bile