cglzbk 13+2 deyim Rahim içi kesenin üstünde 4,5 cm myom olduğunu öğrendim. Yaşayan, deneyimi olan, bilen var mı?
Merve-metin cglzbk benim miyomlarım vardı doğum anına kadar arada ağrılar oluyor doğum esnasında miyomu dr aldı benim çok fazla yormayacaksın kendini bebeğe zararı yok merak etme sağlıkla al bebişini kucağına
nur_dum cglzbk Bizimde dün detaylımız vardı ilk defa miyom çıktı 2.5 cm dedi doktor korkulacak bir durum yok dedi, ama benimde içim rahat değil.
Merve-metin cglzbk yok canım olmadı bende birde 6 tane miyom vardı riskliydi gebeliğim ama şükür son ana kadar kanama vs olmadı aynı zamanda çalışıyordum sadece bebek iyice büyüdüğünde ağırlaştığında kasık ağrısını hissediyorsun ama onun haricinde bişey olmadı canım korkma sakın içini ferah tut
cglzbk Merve-metin benim 5-6. haftalarda ve 10.haftalarda birer kez kanamalarım oldu. hemşireyim. süreci hep raporla evde geçirdim
cglzbk nur_dum kendimize dert edinecek mutlaka bir şeyler bulup içimizi hiçbir zaman rahat ertiremeyeceğiz annelik böyle bisey gibi :)
Merve-metin cglzbk herkesin süreci farklıdır tabi ki benim hamileliğimde kanama olmadı çok ağrılarım oldu
nur_dum cglzbk Dimi illa dert edinecek bisey bulacaz, bir arkadaş yazmış ya dogumda doktor aldı diye bizimde öyle olur inş, dua edelim bol bol bi sıkıntı çıkmasın.