Kızlar ben gebelik için yaklaşık 2.5 3 aydır çabalıyorum geçen şubat ayı adetim olmadı kan testim de negatif çıkmıştı adet söktürücü kullanmıştım en son adet tarihim 26 Şubat reglime 2 gün gösteriyor sizce erkenden test yapmalı mıyım boşa umutlanmak istemiyorum bana önerilerinizi sunar mısınız lütfen