22+1 de detaylı ultrasona girdim çok şükür bebeğim sağlıklı ama bebeğin eşi biraz aşağıdaymış doktor ağır kaldırma cinsel ilişki olmasın 1 ay içinde yukarı çıkar dedi böyle bir durum yaşayan var mı? Normal doğum istiyorum eğer yukarı çıkmazsa mecburen sezaryen olacağım