Mahidevran61 Düzenini takip edip doktorunuzu arayın içinizde şüphe kalmamış olur birde dogum olabilecek bir haftadasın herkesin ilk suyu yada nişanı gelmezmiş sancısını hissetmeyip gidip nst ye bağlanıp doğuranı çok duydum o yüzden ihmal etmeyin inşAllah sağlıkla gelir bebiş geliyorsa da darısı da benim başıma 🙏🏻🥰