mltmynk28 37 haftada göbekte sertlik ve sancılı ağrı, ishal yaşayan var mı acaba merak ediyorum da 🙏🏻
fgormez mltmynk28 bende 36+5 oldum iki gün önce ağrı ve ishal vardı yemin ederim ağrıdan korkmam olabilir yalancı falan ama ishal beni korkuttu çünki doğuma yakın ishal olunması çok bilinen bir şey kızımda da doğum sancısı çekerken olmuştu birkaç haftaya doğacak gibi bilemiyorum sağlıkla kavuşalım