Eşime yemek hazırlarken e doğal olarak beraber yediğimiz için tuz atmadan olmuyor ama çok az oda dengelesin diye bazı yemeklerin tadı da tuzsuz çıkmıyor ama dönüşü çok kötü oluyor iş yapamıyorum en basitinden parmak ucu duruşu veya bağdaş kurmak diz üstü oturmak bazı işleri yapamıyorum bile tek korkum bu ödemler doğumdan ne kadar süre sonra gidecek yoksa böyle kalıcak mı ?