haticebklyci bende ilk bebeğimde bırakmıştım ama şuan ikinci gebeliğim 10. haftadayım bir türlü bırakamadım günde 2 3 içiyorum. kontrolüm var korkuyorum olumsuz birşey duyarsam diye. 1,5 paket içerdim hamile olmadan önce.bugun bir tane yarım içip attım. bir daha içmiycem dşye söz vererek. inşallah bırakırız ve sağlıkla alırız kucağımıza.