kızlar son iki gündür kırmızı çizgiyi görüp değerlendirdim bugün aşırı halsiz ve burun akıntısıyla uyandım ve ovulasyon testim artık pembeyi gördü. ama soğuk algınlığı alıp düştüğüm için bu tutunmayı engeller mi bu ayı es geçer miyim düşünmeye başladım. Bilen biri aydınlatabilir mi