anneyim01 prensannesi__58 Dpo ne demkti gene unuttum da 😁 20 şubattı son adet 6,7,8 yumurtlama oldu 28 de bat gülüm
prensannesi__58 anneyim01 kız yumurtlamadan sonra 14 gün sonra mutlaka adet olunur ama Hamilelik yoksa bnce kesın hamikesın yoksa adet olurdn
anneyim01 prensannesi__58 İnş gülm ya Tek umudum Ben yinede beklcem glm şu 28 martı göreyim sonra kan vercm Boşa cıkmaz bu sefer inş 🤲🏻
prensannesi__58 anneyim01 benım de beklenen adet 28 Bnde pazartesi verırım kan ınsallah sağlıklı bı gebelık olur bızm de bütün hamişlerinde
ikicocukannesiii_ prensannesi__58 aiiiyyyyy bebişşş varr gibiiiiii benim testimden daha belirginnnn çokkk güzell duygularr Rabb’im hayrlı haberler aldırsınn güzell kardeşimm 😄🌸🤲🏻🫶🏻🩷
prensannesi__58 ikicocukannesiii_ yaa Allah razı olsun canım adete 3 gün kala yapmıştım çokta sılık degıl dımı
ikicocukannesiii_ prensannesi__58 benim adetim gecikmişti ben öyle şüphelendim öğrendiğimde 6 küsür haftalıktı yalan olmasın 3 gün gecikmişti yanılmıyorsam
prensannesi__58 ikicocukannesiii_ bnmde adet günüm bugün haftaya cuma felan mı görsem dıyrm daha net olır en azndan
ikicocukannesiii_ prensannesi__58 aynen öyle yap kardeşim benim benim sağlık ocağında ki doktorum adet 10 gün gecikmeden ben test önermiyorum demişti 1 hafta bekle istersen tam 10 gün olacak kesinleştirirsinn