prensannesi__58 NobleMom Ftmnur11 atiyeunlu ikicocukannesiii_ nurellaaa__ aybike5_0 Gnfrt1 Kızlar bu da bu sabah yaptığım erken gebelik testı 10 dakıka sonra baktım ama kuruma çizgisi böyle olmaz heralde
prensannesi__58 aybike5_0 dımı bırde pembe duruyor kuruma cizgisi genelde boş duruyor dimi renksız bu ışıkta daha bellı
prensannesi__58 Ftmnur11 korkma Allah onu korumuştur annesı eskıler hamıle kaldığını hemen mı öğrenıyorlardı sankı Berk hareket edene kadar bölmeyen ınsanlar var onlar hiç mı ılac ıcmedıler
prensannesi__58 nurellaaa__ altta kı benım ıcın daha onemlı ya kuruma gbı degıl dımı üstte kı erken gebelık testı ona neden çok ınanamıyrm
prensannesi__58 nurellaaa__ valla yaptım bıraktım gıttım yarım saat sınra baktım belırgınlesmıstı ama bnm daha önce kı yaptığım testler 1 gün sınra bıle hıc bırsey olmuyor du sadece beyaz boşluk gbı bırsey duruyordu ıkıncı çizgi yeri de
prensannesi__58 ikicocukannesiii_ benım kı hbımoydo testın oeı bırde bu testler adet gecınce yapılıyormuş sanırım hasad degılmıs ya ı kadar
nurellaaa__ prensannesi__58 kaset testler de evet kuruma çizgisi çok nadir çıkıyor yani benim öyleydi genel de bu sonuç pozitif bence gri renk de durmuyor
prensannesi__58 nurellaaa__ benım kı senın kınden bı tık soluk gbı sankı dımı ay pozıtıf mı dıye gıdıp gelıp bakıyrm he kafayı yıcem az kaldı 😂😂
nurellaaa__ prensannesi__58 bir tık silik ama seninde daha 4 gün var adete bence kan ver için rahatlasın 😂
prensannesi__58 nurellaaa__ erkende kan vermek ıstemıyrm ya adet günüm gelsın öyle gıdıyım dıyrm asm bıraz uzak bıze bırde 4 yaş oğlum var bu aralarda salgın var kalabalık oluyor ya bıraz ondan gevşek davranıyrm kayınvalıdeme bırakıp gıtmem lazım ancak