alpanne3 Sorum başlıkta kızlar Ssvd de şunu sancı verıyorlar mı yoksa kendılıgınden mı açıklık olması gerekıyor
dilaradoyan alpanne3 ssvd’de suni sancı riskli diye biliyorum. Doğal kendi akışında açıklık olursa yapabiliyor çevremden duyduğum kadarıyla böyle ama o kişilere özel bir durum muydu yoksa tüm Ssvd için geçerli mi bilemiyorum yanlış yönlendirmiş olmayayım
Beyazmelikk alpanne3 1 yıl önce ssvd oldum benim sancım fazla değildi siddetlensin siye verebiliriz dedi biraz doktor ama ebem gerek duymadı. Yani kontrollü şekilde verilebiliyor.
momagain Ben doktorumla konuştum bu durumu. Suni sancı verilmiyormuş, dışarıdan bastırma vs yapılmıyor süreci tamamen bu konuda annenin vücudu yönetiyor
Busra_busbus momagain bende yaptım canm 6 ay önce kendi sancım vardı suni ile desteklediler üstten bastırma da yaptılar ıkınamadığım tıkandığım için hatta ebenin baskısını yetersiz bulup doktorum kendisi dirseğiyle bastırıp çıkarmıştı bi problem de yaşamadım çok şükür
bayanmakaron Busra_busbus ilk doğum ile ikinci doğum arasında kaç yıl geçmişti bende ssvd istiyordum ama yapan doktor bulamadım mecburen yine sezeryan olacağım ilk oğlumda suni sancı ağır gelince beni sezeryana aldılar mecburen o yüzden normal doğuramıyorum kendi isteğimle keşke bende normal doğursam çok istiyorum ama maalesef yapamıyorum oğlum 22 aylık bende 13 aylık iken ikinciye hamile kaldım sezeryan günü verdiler şuan ama yinede merak ediyorum ssvd süreci ve şartlarını
Busra_busbus bayanmakaron aralarında 2 yaş 7 ay vardı doğum yaptığımda doktor bende devlette bulamadım özelde yaptım sizde araştırın destekleyen bir doktor ve tam teşekküllü bir hastane
Eda2424 Bende ssvd istiyorum Dr um şekerim olduğu için riskli ama deneyelim dedi bugün nst düzenli sancım vardı ama düşük 40-60 arası pazartesi gel dedi ama sezeryan olacakmışsın gibi gel dedi sancılarımı nasıl arttıra bilirim ?