18 Mart gece 12 1 gibi suyum geldi ama akıntı diye ciddiye almadım 18 Mart Çarşamba günü kontrolüm vardı sabah erken saatte kalkıp ılık suya duş aldım duş alırken sancım vardım sonrasında kontrol için hastaneye gittim hastaneye gidesiye kadar sancım 5 3 2 dakika aralarla gelmeye başladım hastaneye gittiğimde devam ediyordu doktor muayenesinden önce nsty girdim nst’de düzenli aralıklarla sancı çıktı doktor muayene etti başka bir doktora acıklık muayenesi için gönderdi 3 santim açıklığım vardı ve doğumhaneye öğlen 12 gibi yatışım yapıldı 12 30 gibi suni sancı verdiler çok acılı bir gündü sürekli sancım vardı doktor sürekli nst’ye bağladı o an tek düşüncem bebeğimdi gelen parmak attı giden parmak attı açılmam ilerlesin diye pilates topu verdiler en son 6 santim açıklık vardı ve 19.00 gibi doğuma alındım 19.15′te kızım’a umayı’ma kavuştum kızımı kucağıma verdiklerinde her acıya değmiş dedim rabbim herkese hayal ettiği gibi doğum yapmayı nasip etsin benim hikâyem bu şekilde darısı bekleyenlerin başına🥰😍😊☺️🤗