İlk gebeliğimde gebelik zehirlenmesinden dolayı 34+4 de 42 cm 1860 doğmuştu oğlum.. Şuanda 36+6 haftalığım ve 32. haftamdan itibaren her hafta kontrole gidiyorum düzenli.. Geçen 35+6 da gittiğimde 2560 grmdı şuanda 2700 gibi birşey çıktı çok fazla gelişmedi yanii.. Tansiyonumda yükselmeye başladı 😕😕Yarın 37+0 oluyorum ve protein tahlili verecem.. Duruma göre bu hafta alabilirim seni yada haftaya en fazla gidersin dedi 😬😬
Heyecanlandım birazda tedirginim.. İnşallah kuvöz sürecimiz olmaz sağlıkla kavuşuruz kızımla ❤️❤️