userrerrr 15+6 günlükken 44 17+6 günlükken 37 20+6 günlükken 33 mml ölçüldü rahim ağzım yaşayan var mı bence fazla düşmüş
minikmucizem26 userrerrr herhangi bir belirtisi varmi bu kisaligin ağrı vs oliyormu…yoksa tesadüfen mi kontrollerde ogreniyorsun
minikmucizem26 userrerrr bnm iki erken doğum öyküm varda doktorlar nedenini bilemedi ozmn…suan üçüncüye gebeyim endişeliyim tekrar erken olursa diye insallah bu sefer 38 39 lari gorurum
3oglanannnesi userrerrr 21 de 38 di ama diğer gebelikte 32 di daha kılacağım bildiğim içim için yattım 45mm den düştü 38e 24 te tekrar 42 olmuştu 28 de telrar ölçüm yapılacak 28 den sonra kıslamq yavaş ve normal kabul ediliyor zaten