mryh Bugün intihap çıkmaya başlamıştı bikac saat içinde ilerledi kızardı şişti şimdi yüzüm sis göz acile gittim gebelikte çok önermiyoruz kullanma dedi ama şişme başlayınca korktum yarın yine gdiecegim de aklıma takıldı da da kullanan var mı
mryh Elisa0110 hayır yeşilimsi intihap çıkıyor enfeksiyn var dedi şişti arpacık gibi üstü de ama degilmis