Kızlar iki ismi de çok beğendim karar veremiyorum yanına Ece eklemeyi düşünüyorum Eceyi ben buldum eşim Almila olsun dedi ama Almila da içime sinmeyen bir şey var eşimin de istediği olsun istiyorum aklım bir yandan da Miray da of çok karasızım napayım sizce 36 haftalığız bu arada