rmy1 benm enfeksiyonum çok aşırı ilerlemiş antibiyotik iğne vurduruyordum +damla bugün doktora gittim. Beklediğimden çok az iyileşme oldu dedi. Biraz daha iğne tedavisine devam ettirdi. Umarım biran önce sağlığımıza kavuşuruz. Tek bir doktorala kalmamak lazım her doktor farklı bişey söylüyor maalesef