Doğum yaptım ultrasonda kızımın baş çevresi 9 gün geriden geliyordu 36+3 te doğum yaptım doğumdan 2 gün önce kontrole gittiğimde baş çevresi farkı azalmıştı önce ki hafta 2 hafta fark vardı her hafta büyüyordu sadece geriden geliyordu erkende doğunca fark kapanmadı maalesef bugün çocuk doktoru kontrolü vardı baş çevresi ölçümü 30 çıktı bayağı tedirgin oldum korkuttu beni bayağı bir sürü test falan yapıldı içim rahat bir şey olmayacağına eminim çünkü bebeğim karnımda her hafta büyüyordu böyle bir şey yaşayan oldu mu ?