Arkadaşlar devlet takipliyim, en son 16 haftada gittim ama şuan zeynep kamile randevu almaya çalışıyorum antetal bölümden eğer alırsam direkt oraya mı gitmeliyim bilen yazabilir mi lütfen. Bi sevk kağıdı vs veriyorlar mı yoksa direkt gidince bakıyorlar mı 20 24 hafta arası.