Selam arkadaşlar,ben en son 10 ocakta adet olmuştum, infertilite bölümüne gidiyordum eşim sperm testi yaptırdı ben de progesteron baktırdım,adetin 3.gunu de kan vermek için gidecektim 73 gündür adet olmadigim için bugün adet söktürücü ilaç aldım,ne olur ne olmaz diye de test yapıyım dedim,test pozitif çıktı 🥲 sevinsem mi uzulsem mi bilemiyorum, ramazanda birsuru maydonoz suyu içtim adet olmak için ,bide griptim aferin ve parol içtim,içim hiç rahat değil çarşambaya randevu aldım ama korkuyorum aynı şeyi yaşayan varsa destek olun lütfen 🥹 uygulama 10+2 gösteriyor inanamıyorum