Sakın ol annecik, aynısından bende de var (20 aylık erken 2 yaş krizi). Rabbim sakinlik versin cidden bazen inadına yapacak kadar büyüdüğünü düşünüyorum hiç yaşı gibi davranmıyor. Geçen gün gece uykusuna sabah 6 da yattı, uyanış sabah 9 du (misafir günüydü) sinirden bir kaç kez ağlamışlığım var, çok iyi anlıyorum şu an seni…
Sadece oku, ve çocuklarina dua et bazen imtihanımız zor olabiliyor sabretmemiz gerekiyor. Eşinizle dönüşümlü ilgilenin, o sürede kısa da olsa bşraz uyumaya çalışın. dikkatini çekecek başka şeylere yönlendirin ve moralinizi yüksek tutun herşey daha kolay olacak inşallah🤲😊
Allah imtşhanımızı kolaylaştırsın 🤲🥲🌸