ysmnsen benim 37’de 2800 küsürdü. 38de 2900 küsür oldu. Bana da az geldi ama doktorum hayır öyle düşünme ultrason yanıltır dedi belki de 3 üstü dedi. Ultrasonda ölçtüğü yeri milim oynattı hemen kilo değişti bak dedi. Yanılma payı var yani ama sağlıklı görünüyor her şey, kiloya takılma dedi. Doktorum rahat olunca ben de takmıyorum kiloyu sonuçta sağlıksız bir şey yok çok şükür🫠