Kızlar benim 15 Şubat son regl tarihim 7 gün sürüyor beklenen tarihim 15 martti olmadim reglim beş gün gecikti test yaptım pozitif çıktı bugün doktora gittim karnimdan keseyi gördü ama içi şuanlik boş 10 gün sonra gel oluşmuş olur dedi beta degerime de ozaman bakarız dedi folik asit ve demir ilacı verdi böyle olan varmı aranizda ?