Devlette yapılan sezeryanlar daha kötü seyir esiyormuş doğru mu ben ilkini özelde onu şimdiki hamileliğimi maddiyattan dolayı devlette olacağım ve aşırı korkuyorum zaten böyle bişey de duydum benim ilk seseryanda komplikasyon falan yaşamadım çünkü iyi geçmişti bilmiyorum ayrımı bilen varsa söyleyebilir mi